Centru service imprimante carduri

Incepand cu 2009, societatea noastra a devenit Centru Autorizat Service MAGICARD pentru Romania, Ungaria si Moldova. In aceasta calitate PRINTCARD SYSTEMS ofera servicii de instalare, garantie si mentenanta, pentru toate gama de produse MAGICARD.

Pe langa produsele MAGICARD, societatea noastra ofera servicii de service si pentru urmatoarele produse/branduri: imprimante de carduri Evolis, Zebra, Datacard, Fargo, HiTi si Polaroid, cititoare si encodere de carduri cu banda magnetica, cititoare coduri de bare, calculatoare POS, monitoare touchscreen.

In cazul defectarii unui produs achizitionat de la societatea noastra, va rugam sa ne contactati mai intai telefonic la numarele 0264.59.77.36 sau prin email, specificand defectiunea semnalata. Dupa ce se va stabili cu operatorul nostru daca defectiunea este intr-adevar reala, se va trimite produsul prin Fan Courier pe adresa centrului de service:

PRINTCARD SYSTEMS SRL, B-dul Eroilor nr. 42 ap. 1, 400129, CLUJ-NAPOCA

NU trimiteti produsul decat numai dupa ce aveti numarul de autorizare returnare. Aceasta se obtine numai dupa ce avem confirmarea de la client ca doreste sa trimita produsul in service si s-a respectat PROCEDURA RMA, descrisa mai jos.

Produsele trebuiesc trimise bine ambalate, cu toate accesoriile originale si insotite de certificatul de garantie in original.

In cazul in care se va constata ca defectiunea este acoperita de garantie, costul trimiterii prin Fan Courier catre PRINTCARD SYSTEMS si inapoi catre client va fi suportat in totalitate de catre societatea noastra.

PRINTCARD SYSTEMS face eforturi pentru solutionarea cat mai rapida a garantiilor. Termenul maxim de solutionare este de 20 zile lucratoare. Termenul mediu de solutionare al garantiilor este de 3-4 zile lucratoare.

PROCEDURA RMA (Autorizare de Returnare a produselor)

Pentru imbunatatirea serviciilor oferite dumneavoastra, returnarea marfurilor catre PRINTCARD SYSTEMS se va face respectand procedura RMA si cu indeplinirea conditiilor din formularul nostru de cerere RMA.

Motivul returnarii poate fi:
- marfa care a fost in custodie; - marfa care a ajuns la client din greseala; - marfa comandata eronat de catre client; - marfa facturata eronat de vanzator; - marfa pe care clientul nu a reusit sa o valorifice si s-a luat decizia stornarii acesteia; - marfa trimisa in service pentru reparatie.

La returnare, din orice fel de motiv a produselor cumparate de la PRINTCARD SYSTEMS, va rugam sa respectati procedura de mai jos:

1. Orice returnare de produse va fi inregistrata in prealabil la PRINTCARD SYSTEMS solicitand un numar RMA (Autorizare de Returnare). Numarul de RMA se obtine trimitand formularul de cerere RMA completat la adresa de e-mail suport(@)printcard.ro (eliminati parantezele cand trimiteti e-mail-ul). Formularul de cerere RMA contine campuri obligatorii. Daca aceste campuri nu sunt completate sau sunt completate incorect, timpul de raspuns la solicitarea dumneavoastra va fi mai lung. Va rugam sa va asigurati ca ati trimis toate informatiile necesare in asa fel incat sa va putem transmite raspunsul nostru intrun timp cat mai scurt.

2. Dupa acceptul primit (Nr. RMA), produsele vor fi returnate furnizorului insotite de Cererea RMA. Pentru cererile plasate inainte de ora 14:00, raspunsul nostru la solicitarea dumneavoastra il puteti primi in aceeasi zi lucratoare; cererile plasate dupa ora 14:00 vor primi raspuns in urmatoarea zi lucratoare pana la ora 11:00. Produsele considerate de furnizor ca fiind neeligibile cerintelor RMA vor fi returnate cumparatorului.

3. Toate coletele vor fi insotite de un numar de RMA in mod OBLIGATORIU si Certificatul de Garantie in original. Numarul RMA se va nota VIZIBIL pe coletul retur, deoarece identificarea returului se va face cu ajutorul acestui numar. Coletele fara numar RMA sau Certificat de Garantie vor fi returnate catre client avand specificata cauza returnarii – “Lipsa numar RMA” sau "Lipsa Certificat de Garantie".

4. Cumparatorul va efectua receptionarea produselor in maxim 24 ore de la livrare. Orice neconformitate privind cantitatea sau calitatea produselor trebuie raportata furnizorului in maxim 48 ore de la data primirii coletului.

Marfa care poate fi returnata:
- orice produs trimis spre a fi reparat de catre departamentul service PRINTCARD SYSTEMS, chiar daca este in afara perioadei de garantie;

Marfa care NU poate fi returnata:
- orice produs care nu se afla in ambalajul original intact sau fara accesoriile originale care au insotit echipamentul (in cazul in care motivul returnarii este stornarea);

Cheltuiți sau investiţi?Aflați cum puteți alege imprimanta de carduri pe măsura nevoilor dumneavoastră.
Introduceţi în căsuţele alăturate datele dumneavoastră şi veţi primi GRATUIT singurul eBook din România care vă ajută să investiţi eficient - în funcţie de nevoi - "Cum să alegeţi imprimanta de carduri potrivită pentru afacerea dumneavoastră?"şi veţi afla:
  • Ce funcţionalităţi trebuie să aibă o imprimantă potrivită nevoilor dumneavoastră?
  • Cum să alegeţi în funcţie de bugetul pe care îl
    aveţi?
  • Ce tipuri de imprimante aduc cele mai multe beneficii pe termen lung afacerii dumneavoastră?
DESCĂRCĂȚI GRATUIT
PROPRIUL EXEMPLAR
prin abonarea la newsletter și veţi primi pe email eBook-ul nostru complet în format .PDF.


Informaţiile furnizate nu vor fi transmise către terţi.
Nu, mulţumesc Termeni şi conditii
Close
Open Newsletter Popup